It seems that there are no records for your search "{0}"

Try to check the spelling of your keyword, alternatively, you can visit our section "How it works"

ΗΟW WAIZ WORKS

Οδηγίες

Ξεκίνα

Κατέβασε και εγκατέστησε την εφαρμογή

1. Άνοιξε το App store ή το Android store
2. Επίλεξε το κουμπί της αναζήτησης
3. Γράψε “waiz”
4. Πάτα “Λήψη”
5. Βάλε το password σου για iTunes ή Android
6. Άνοιξε το εικονίδιο με το σύμβολο waiz στην οθόνη σου

Φτιάξε ένα λογαριασμό (το λογαριασμό σου)

1. Επίλεξε “Sign up”
2. Πάτα επόμενο
3. Τσέκαρε το κουτί και πάτα “επόμενο”
4. Συμπλήρωσε το email σου
5. Επιβεβαίωσε το email σου
6. Άνοιξε το λογαριασμό του email σου και πάτα “επιβεβαίωση email”
7. Πάτησε σε οποιοδήποτε σημείο της οθόνης
8. Βάλε ένα password

ΔΕΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Πρόσθεσε τον πρώτο τραπεζικό λογαριασμό σου

1. Διάλεξε την τράπεζά σου από τη λίστα (Αν η τράπεζά σου δεν υπάρχει στη λίστα, δυστυχώς σημαίνει πως δεν την υποστηρίζουμε ακόμα)
2. Βάλε το username που έχεις στο αντίστοιχο online banking (To ίδιο που χρησιμοποιείς για να κάνεις log-in στο site της τράπεζάς σου)
3. Βάλε το αντίστοιχο password που χρησιμοποιείς (στο site της τράπεζάς σου)
4. Και έχεις συνδέσει τον πρώτο σου λογαριασμό

ΔΕΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Πρόσθεσε και άλλο τραπεζικό λογαριασμό

Επιλογή 1:
1. Πήγαινε στη “Σύνοψη”
2. Πάτα το “+”
3. Επίλεξε την τράπεζα που θες να προσθέσεις
4. Βάλε το username που χρησιμοποιείς στο αντίστοιχο online banking
5. Βάλε το αντίστοιχο password
6. Και έχεις συνδέσει και άλλο λογαριασμό

Επιλογή 2:
1. Πήγαινε στην οθόνη του Προφίλ σου
2. Επίλεξε τις Ρυθμίσεις στην πάνω δεξιά γωνία
3. Επίλεξε Κάρτες & Λογαριασμοί
4. Επίλεξε “+” στην πάνω δεξιά γωνία
5. Ακολούθησε τη διαδικασία

ΔΕΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Επισκόπηση

Έλεγξε τις συναλλαγές σου ανά λογαριασμό

1. Πήγαινε στη “Σύνοψη”
2. Επίλεξε ένα λογαριασμό σου
3. Πάτα τη γραμμή συναλλαγών για να δεις τις λεπτομέρειες της συναλλαγής
4. Ανέβα στην κορυφή και σύρε προς τα αριστερά για να δεις τις συναλλαγές των άλλων λογαριασμών σου
5. Πάτα στο υπόλοιπο λογαριασμού για να επιστρέψεις στην επισκόπηση όλων των λογαριασμών

Πρόσθεσε μια συναλλαγή (manually)

1. Πήγαινε στη “Σύνοψη”
2. Επίλεξε το “Wallet”
3. Πάτα το “Πρόσθεσε συναλλαγή”
4. Γράψε το ποσό
5. Γράψε την περιγραφή
6. Διάλεξε τον τύπο
7. Διάλεξε την κατηγορία
8. Διάλεξε την ημερομηνία
9. Πάτα “Έγινε”

Κρύψε ένα λογαριασμό από την επισκόπηση

1. Πήγαινε στη “Σύνοψη”
2. Επίλεξε τον λογαριασμό που θες να κρύψεις
3. Πάτα “Επιβεβαίωση”
4. Απενεργοποίησε το “Εμφάνισε” στη “Σύνοψη”
5. Πάτα “Έγινε”
6. Να θυμάσαι πως το υπόλοιπο αυτού του λογαριασμού δεν θα συμπεριλαμβάνεται στο συνολικό υπολογισμό υπολοίπου

Εμφάνισε ένα λογαριασμό στην επισκόπηση

1. Πήγαινε στο ‘Προφίλ”
2. Πάτα ”Ρυθμίσεις” στην πάνω δεξιά γωνία
3. Πάτα “Κάρτες & Λογαριασμοί”
4. Επίλεξε τον λογαριασμό που θες να εμφανίσεις
5. Επίλεξε το “Εμφάνισε”
6. Πάτα “Έγινε”

Απενεργοποίησε ένα λογαριασμό

1. Πήγαινε στη “Σύνοψη”
2. Επίλεξε το λογαριασμό που θες να απενεργοποιήσεις
3. Πάτα “Επιβεβαίωση”
4. Απενεργοποίησε το “Εμφάνισε” στη “Σύνοψη”
5. Απενεργοποίησε το “Χρήση Προϋπολογισμού”
6. Πάτα “Έγινε”

Κατηγοριοποίηση

Δες τις δαπάνες σου ανά κατηγορία

Επιλογή 1: Από τη “Ροή”
1. Πήγαινε στην “Ροή”
2. Πάτα τη γραμμή συναλλαγών για να δεις το ποσό
3. Πάτα το “Εξέλιξη συναλλαγής” και δες τις λεπτομέρειες της συναλλαγής
4. Κατέβα κάτω
5. Πάτα το δεξί βελάκι για να διαλέξεις χρονικό πλαίσιο (Μηνιαίο, Ετήσιο ή όλα)
6. Πάτα στο γράφημα για να δείς όλες τις συναλλαγές αυτής της κατηγορίας

Επιλογή 2: Από τη “Σύνοψη”
1. Πήγαινε στη “Σύνοψη”
2. Επίλεξε τη συναλλαγή για να δεις τις λεπτομέρειές της
3. Κατέβα κάτω
4. Πάτα το δεξί βελάκι για να διαλέξεις χρονικό πλαίσιο (Μηνιαίο, Ετήσιο ή όλα)
5. Πάτα στο γράφημα για να δείς όλες τις συναλλαγές αυτής της κατηγορίας

Άλλαξε την κατηγορία μιας συναλλαγής

Επιλογή 1: Από τη “Ροή” Α
1. Πήγαινε στην “Ροή”
2. Πάτα πάνω στη συναλλαγή για να επεκταθεί το πλαίσιο της
3. Πάτα στο κείμενο της συναλλαγής για να περάσεις στην οθόνη “Λεπτομέρειες συναλλαγής”
4. Πάτα το εικονίδιο της κατηγορίας
5. Επίλεξε τη νέα κατηγορία

Επιλογή 2: Από τη “Ροή” Β
1. Πήγαινε στην “Ροή”
2. Πάτα πάνω στη συναλλαγή για να επεκταθεί το πλαίσιο της
3. Σύρε το πλαίσιο προς τα αριστερά
4. Επίλεξε τη νέα κατηγορία

Επιλογή 3: Από τη “Σύνοψη”
1. Πήγαινε στη “Σύνοψη”
2. Πάτα πάνω στη συναλλαγή για να δεις τις λεπτομέρειές της
3. Πάτα το εικονίδιο της κατηγορίας
4. Επίλεξε τη νέα κατηγορία

Διαχώρισε μια συναλλαγη σε περισσότερες από μια κατηγορίες

Επιλογή 1: Από τη “Ροή”
1. Πήγαινε στην “Ροή”
2. Πάτα πάνω στη συναλλαγή για να επεκταθεί το πλαίσιο της
3. Σύρε το πλαίσιο προς τα δεξιά
4. Πάτα το “Διαχωρισμός Συναλλαγής - Split Transaction”
5. Εισήγαγε το ποσό που θες να αλλάξει κατηγορία
6. Πάτα “Επόμενο”
7. Επίλεξε τη νέα κατηγορία
8. Πάτα “Έγινε”

Επιλογή 2: Από τη “Σύνοψη”
1. Πήγαινε στη “Σύνοψη”
2. Πάτα πάνω στη συναλλαγή για να δεις τις λεπτομέρειές της
3. Πάτα το “Διαχωρισμός Συναλλαγής - Split Transaction”
4. Είσαγε το ποσό που θες να αλλάξει κατηγορία
5. Πάτα “Επόμενο”
6. Επίλεξε τη νέα κατηγορία
7. Πάτα “Έγινε”

Πρόσθεσε ετικέτες και σχόλια στις συναλλαγές. Δες τις ετικέτες

Επιλογή 1: Από τη “Ροή”
1. Πήγαινε στην “Ροή”
2. Πάτα πάνω στη συναλλαγή για να επεκταθεί το πλαίσιο της
3. Σύρε το πλαίσιο προς τα δεξιά
4. Πάτα στα “Σχόλια”
5. Γράψε “#” και το κείμενο που θέλεις
6. Πάτα “Έγινε”
7. Πάτα στην επισήμανση του κειμένου για να δεις άλλες συναλλαγές με ετικέτα

Επιλογή 2: Από τη “Σύνοψη”
1. Πήγαινε στη “Σύνοψη”
2. Πάτα πάνω στη συναλλαγή για να δεις τις λεπτομέρειές της
3. Πάτα στα “Σχόλια”
4. Γράψε “#” και το κείμενο που θέλεις
5. Πάτα “Έγινε”
6. Πάτα στην επισήμανση του κειμένου για να δεις άλλες συναλλαγές με ετικέτα

Ειδοποιήσεις

Πώς να διαμορφώσεις την ειδοποίησή σου

1. Πήγαινε στην οθόνη του “Προφίλ”
2. Πάτα στις “Ρυθμίσεις” στο πάνω δεξιά μέρος της οθόνης
3. Πάτα “Ειδοποιήσεις”
4. Επίλεξε ή αποεπίλεξε τις παραμέτρους (π.χ. Μηνιαία / Εβδομαδιαία αναφορά, δες τον προϋπολογισμό σου, έξοδα που υπερβαίνουν ένα ποσό…) για να προσωποποιήσεις τις ειδοποιήσεις σου

Προκλήσεις

Δημιούργησε μια νέα πρόκληση

1. Πήγαινε στην οθόνη των Προκλήσεων
2. Πάτα το + στην πάνω δεξιά γωνία
3. Γράψε το όνομα της πρόκλησης που θέλεις
4. Πάτα “Επόμενο”
5. Διάλεξε μια ή περισσότερες κατηγορίες που θες να συμπεριλάβεις στην πρόκληση
6. Πάτα “Επόμενο”
7. Πάτα “Επόμενο”
8. Όρισε το στόχο σου για την πρόκληση και πάτα “ορισμός στόχου”
9. Επίλεξε πότε θες να αρχίσει η πρόκληση. Αυτό το μήνα ή τον επόμενο

Δες τις προκλήσεις που τρέχουν τώρα

1. Πήγαινε στην οθόνη των Προκλήσεων
2. Πάτα τις τρέχουσες από την μπάρα στην κορυφή
3. Επίλεξε την πρόκληση που θέλεις να δεις
4. Δες το ποσό που μένει για να φτάσεις το στόχο
5. Δες τις λεπτομέρειες των συναλλαγών της επιλεγμένης κατηγορίας

Δες τις προκλήσεις που έχουν ολοκληρωθεί

1. Πήγαινε στην οθόνη των Προκλήσεων
2. Πάτα στις ολοκληρωμένες από την μπάρα στην κορυφή
3. Επίλεξε την πρόκληση που θέλεις να δεις
4. Δες το συνολικό ποσό πάνω / κάτω από το στόχο
5. Δες τις λεπτομέρειες των συναλλαγών της επιλεγμένης κατηγορίας

Ολοκλήρωσε μια πρόκληση

1. Πήγαινε στην οθόνη των Προκλήσεων
2. Πάτα τις τρέχουσες από την μπάρα στην κορυφή
3. Επίλεξε μια πρόκληση
4. Επίλεξε ολοκλήρωση στην πάνω δεξιά γωνία

Προφίλ εξόδων

Δες τα έξοδά σου ανα κατηγορία

1. Πήγαινε στην οθόνη του “Προφίλ”
2. Πάτα το γράφημα “Πως ξοδεύω”
3. Κατέβα προς τα κάτω και δες τα έξοδά σου κατά κατηγορία
4. Πάτα την κατηγορία που θες να δεις
5. Διάλεξε το χρονικό πλαίσιο, που θες να ψάξεις στα κουτιά που βρίσκονται στο πάνω μέρος της οθόνης (Αυτό το μήνα, τον περασμένο μήνα, 3 μήνες…)
6. Κατέβα προς τα κάτω και δες όλες τις συναλλαγές σου για την συγκεκριμένη κατηγορία και χρονική περίοδο

Δες τα έξοδά σου ανά έμπορο / επιχείρηση

1. Πήγαινε στην οθόνη του “Προφίλ”
2. Κατέβα προς τα κάτω για να συναντήσεις τους εμπόρους / επιχειρήσεις
3. Πάτα το διπλό διάγραμμα
4. Επίλεξε το όνομα του εμπόρου / επιχείρησης που σε ενδιαφέρει
5. Διάλεξε το χρονικό πλαίσιο, που θες να ψάξεις στα κουτιά που βρίσκονται στο πάνω μέρος της οθόνης (Αυτό το μήνα, τον περασμένο μήνα, 3 μήνες…)
6. Κατέβα προς τα κάτω και δες τις συναλλαγές που έγιναν στον συγκεκριμένο έμπορο / επιχείρηση την χρονική περίοδο που επίλεξες

Δες τα έξοδά σου ανά ετικέτα

1. Πήγαινε στην οθόνη του “Προφίλ”
2. Πάτα στο γράφημα “Έξοδα με ετικέτα”
3. Κατέβα και δες τις δαπάνες ανά ετικέτα
4. Πάτα στο όνομα της ετικέτας, που σε ενδιαφέρει
5. Διάλεξε το χρονικό πλαίσιο, που θες να ψάξεις στα κουτιά που βρίσκονται στο πάνω μέρος της οθόνης (Αυτό το μήνα, τον περασμένο μήνα, 3 μήνες…)
6. Κατέβα προς τα κάτω και δες τις αντίστοιχες συναλλαγές

Διαμόρφωσε τον προϋπολογισμό και τον προγραμματισμό σου

1. Πήγαινε στην οθόνη του “Προφίλ”
2. Κατέβα προς τα κάτω και πάτα “View plan”
3. Διάλεξε το μήνα που θες να διαμορφώσεις για τον προϋπολογισμό σου στην μπάρα που βρίσκεται στην κορυφή της οθόνης
4. Επίλεξε “Εισόδημα” ή “Έξοδα”
5. Πάτα πάνω στην κατηγορία που θες να διαμορφώσεις
6. Διάλεξε την λεπτομερή κατηγορία που θέλεις
7. Πάτα “Διαμόρφωση Προϋπολογισμού"
8. Γράψε το ποσό που θες να προγραμματίσεις για το μήνα που έχεις ορίσει (το waiz μπορεί επίσης να εισάγει αυτόματα ένα ποσό, που βασίζεται από το ιστορικό σου, όταν έχεις επιλέξει “μέσο όρο τριμήνου”)

ΔΕΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Γενικά

Σχετικά με το waiz

Τι είναι το waiz;

Το waiz είναι μια πλατφόρμα για την παρακολούθηση και διαχείριση των οικονομικών σου:

Συγκεντρώνοντας τους τραπεζικούς σου λογαριασμούς από διάφορες τράπεζες σε μια εφαρμογή

Κατηγοριοποιώντας αυτόματα τις συναλλαγές σου - δειχνοντάς σου έτσι ενδιαφέρουσες αναλύσεις για τα έξοδά σου σε κατηγορίες, ανά βδομάδα, ανά μήνα, ανά έτος κ.ο.κ

Δίνοντάς σου τη δυνατότητα να φτιάξεις τον προϋπολογισμο σου και να τονπαρακαολουθείς αυτόματα, και να θέσεις προκλήσεις και όρια στις δαπάνες σου.

To waiz είναι ένα fintech που λειτουργεί σαν Πάροχος Υπηρεσιών Πληροφοριών Λογαριασμών (AISP - Account Information Service Provider) βάσει της σχετικής Ευρωπαϊκής νομοθεσίας (PSD2) που επιτρέπει την διασύνδεση των τραπεζικών πληροφοριών με άλλες πλατφόρμες με ασφαλείς τρόπους σύνδεσης.

Ποιοι μπορούν να χρησιμοποιήσουν το waiz;

Το waiz είναι διαθέσιμο για τους κατόχους e-banking στις διαθέσιμες προς σύνδεση τράπεζες. Για να χρησιμοποιήσεις το waiz χρειάζεσαι smartphone, σύνδεση στο internet (με wifi ή 3G/4G) και διεύθυνση email. Το waiz έχει σχεδιαστεί για πελάτες Λιανικής (Retail Banking) των τραπεζών και όχι για Επιχειρηματικούς Λογαριασμούς.

Το waiz είναι τράπεζα;

Το waiz δεν είναι τράπεζα, αν και ανήκουμε στην Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος. Επί του παρόντος, λειτουργούμε χρησιμοποιώντας την τραπεζική άδεια της ΕΤΕ, μέρος της οποίας είναι το δικαίωμα παροχής Υπηρεσιών Πληροφοριών Λογαριασμών (Account Information Services). Mε την Ανοιχτή Τραπεζική (Open Banking) μπορούμε να παρέχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες λογαριασμών από πολλαπλά Τραπεζικά Ιδρύματα. To waiz είναι μια ανεξάρτητη εφαρμογή που διαχειρίζεται διακριτή μονάδα.

Τράπεζες

Είναι επιτρεπτό αυτό από την τράπεζά μου;

Ναι. Από τις 13 Ιανουαρίου του 2018, τέθηκε σε ισχύ η οδηγία PSD2 (Payment Services Directive 2) της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η οποία ορίζει το Κανονιστικό Πλαίσιο για την Υπηρεσία Παροχής Πληροφοριών Λογαριασμού. Οι πελάτες των τραπεζών έχουν το δικαίωμα να εξουσιοδοτούν τρίτους (εφαρμογές, εταιρίες, fintechs) ώστε να έχουν πρόσβαση στα δεδομένα τους με στόχο να μπορούν να βλέπουν την πληροφόρηση που αντλούν από τα τραπεζικά κανάλια σε άλλα μέσα. Οι τράπεζες είναι υποχρεωμένες να παρέχουν την πληροφόρηση αυτή μέσω ειδικών διεπαφών που έχουν δημιουργηθεί για αυτό ακριβώς το σκοπό.

Αυτό καταργεί τους όρους και προϋποθέσεις της τράπεζάς μου;

Από τις 13 Ιανουαρίου του 2018, όλες οι τράπεζες της Ευρωπαϊκής Ένωσης έκαναν τα δεδομένα των πελατών τους προσβάσιμα σε διαπιστευμένους οργανισμούς όπως το waiz και ως αποτέλεσμα άλλαξαν ή θα αλλάξουν τους όρους και τις προϋποθέσεις τους για να ανταποκριθούν σε αυτή την αλλαγή.

Τι γίνεται αν η τράπεζα μου δεν είναι στη λίστα;

Έχουμε ξεκινήσει την υπηρεσία καλύπτοντας τις μεγαλύτερες ελληνικές τράπεζες και ηλεκτρονικές τράπεζες. Ωστόσο, προγραμματίζουμε να προσθέσουμε και άλλες τράπεζες στην εφαρμογή. Σε κάθε περίπτωση, μπορείς να μας ενημερώσεις ποιά τράπεζα θα σε ενδιέφερε να ενσωματωθεί στην εφαρμογή.

To waiz συνεργάζεται με τράπεζες;

Το waiz λειτουργεί εντελώς ξεχωριστά από τις προς διασύνδεση τράπεζες. Στο πλαίσιο της ασφαλούς άντλησης και μεταφοράς δεδομένων από τις τράπεζες προς το waiz, έχουν δημιουργηθεί από τις τράπεζες ειδικές διεπαφές (APIs) που καθιστούν δυνατή την απεικόνιση των στοιχείων σου στο waiz. Στο πλαίσιο αυτό υπάρχει επικοινωνία για τεχνολογικά θέματα διασύνδεσης.

Τι είναι το PSD2;

Η PSD2 (Payment Service Directive) που σημαίνει Οδηγία Υπηρεσιών Πληρωμών, είναι μια νομοθεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης που έχει σχεδιαστεί για να ελευθερώσει την τραπεζική αγορά από το μονοπώλιο των τραπεζών στις πληροφορίες λογαριασμών και πληρωμών. Επιτρέπει σε διαπιστευμένους οργανισμούς όπως το waiz να έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες λογαριασμών και πληρωμών με τη ρητή συγκατάθεση του χρήστη.

Λειτουργίες

Γιατί δεν φαίνονται κάποια από τα προϊόντα, που έχω στην τράπεζα;

Έχουμε συμπεριλάβει τα προϊόντα που συμμορφώνονται με το πρότυπο PSD2 και αφορούν λογαριασμούς από τους οποίους πραγματοποιούνται πληρωμές, και άρα: Λογαριασμοί Όψεως/Τρεχούμενοι, Λογαριασμοί Ταμιευτηρίου, Πιστωτικές Κάρτες και Prepaid κάρτες. Σε περίπτωση που έχεις κάποιο προϊόν από αυτά αλλά δεν απεικονίζεται στο waiz, μπορείς να μας ενημερώσεις. Ενδέχεται όμως κάποια προϊόντα να μη απεικονίζονται αν η τράπεζά σου δεν προσφέρει αυτή τη δυνατότητα. Όταν η άντληση δεδομένων γίνεται μέσω διεπαφών (APIs) τότε έχουμε πρόσβαση μόνο σε ό,τι δίνει πρόσβαση η τράπεζά σου.

Μπορώ να δω το δάνειό μου στο waiz;

Το waiz έχει δημιουργηθεί για να υποστηρίζει "λογαριασμούς πληρωμών" δηλαδή λογαριασμούς και κάρτες με τις οποίες πραγματοποιείς πληρωμές ή κάνεις κινήσεις. Ως εκ τούτου, το δάνειό σου δεν ανήκει σε αυτή την κατηγορία προϊόντων και αυτή τη στιγμή δεν υποστηρίζεται. Μπορείς όμως να μας ενημερώσεις για το τι θα ήθελες (τι θα σου ήταν χρήσιμο) να βλέπεις στην εφαρμογή στο μέλλον.

Μπορώ να δω τις επενδύσεις μου στο waiz;

Το waiz έχει δημιουργηθεί για να υποστηρίζει "λογαριασμούς πληρωμών" δηλαδή λογαριασμούς και κάρτες με τις οποίες πραγματοποιείς πληρωμές ή κάνεις κινήσεις. Ως εκ τούτου, οι επενδύσεις σου (μετοχές, αμοιβαία κεφάλαια, κλειστές προθεσμιακές καταθέσεις κ.ο.κ.) δεν ανήκουν σε αυτή την κατηγορία προϊόντων και αυτή τη στιμγή δεν υποστηρίζονται. Μπορείς όμως να μας ενημερώσεις για το τι θα ήθελες (τι θα σου ήταν χρήσιμο) να βλέπεις στην εφαρμογή στο μέλλον.

Τι γίνεται αν αλλάξω το Password του e-banking της τράπεζάς μου;

Αν αλλάξεις τα στοιχεία σύνδεσης (username & password) που χρησιμοποιείς για τη σύνδεσή σου στο e-banking της τράπεζάς σου, θα πρέπει να ανανεώσεις τα στοιχεία σύνδεσής σου με την τράπεζά και στο waiz. Η αλλαγή των κωδικών σου γίνεται μέσω της τράπεζάς σου, ενώ ύστερα, για να εξακολουθήσει το προφίλ σου να είναι ενήμερο στην εφαρμογή, θα πρέπει να τα ανανεώσεις και στο waiz.

Βοήθεια και επικοινωνία

Πώς μπορώ να αναφέρω ένα σφάλμα (bug);

Στείλε μας ό,τι σε απασχολεί επιλέγοντας την υποστήριξη από την κάρτα εργαλείων.
Μπορείς επίσης να αναφέρεις την ύπαρξη ενός σφάλματος από την επικοινωνία, στην ιστοσελίδα μας.

Ασφάλεια δεδομένων και ιδιωτικότητα

Ασφάλεια δεδομένων και ιδιωτικότητα

Πουλάτε τα δεδομένα μου;

Όχι. Σεβόμαστε απόλυτα την ιδιωτικότητα και δεν πουλάμε προσωπικά δεδομένα και γενικότερα δεδομένα που αφορούν τους χρήστες της εφαρμογής.

Είστε συμβατοί με το GDPR;

Ναι, είμαστε απόλυτα συμβατοί. Η εφαρμογή έχει σχεδιαστεί με όλα τα μέτρα (measures by design and measures by default) που απαιτούνται.